Інклюзивне навчання
Психологічна допомога дітям з ООП в екстремальних ситуаціях https://www.youtube.com/watch?v=RT9XoFyoMKc&t=45s&ab_channel=%D0%86%D0%A2%D0%A2%D0%95%D0%9A
Ресурсна кімната в закладі обладнана згідно вимог.
Команда психолого-педагогічного супроводу ЗДО №3 на 2023/2024 н.р.
Шевченко О. А. голова, директор ЗДО №3;
Павленко К. І.., секретар, вихователь-методист;
Король О. А., практичний психолог
Булах Т. І., сестра медична старша;
Вихователі групи
Асистент вихователя
Батьки дитини з ООП
Залучені фахівці ІРЦ
Перелік документів для організації роботи інклюзивної групи:
Заява батьків;
Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини
Наказ директора ЗДО Про створення інклюзивної групи
Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
Журнал спостереження асистента вихователя;
Порт фоліо дитини.
Протоколи засідання команди супроводу
Графік планових засідань команди психолого-педагогічного супроводу в ЗДО №3 на 2023/2024 н.р.
Засідання |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Примітка |
І засідання |
3 Розробка Плану роботи команди супроводу. |
Вересень 2023р І тиждень |
|
ІІ засідання |
|
Вересень 2023р ІІІ тиждень |
|
ІІІ засідання |
1. Перегляд ІПР. Надання рекомендацій. |
Грудень І тиждень Березень І тиждень |
|
ІV засідання |
|
Травень І тиждень |
|
Основні функції учасників Команди супроводу
Учасник Команди супроводу |
Основні функції |
Директор |
- формування складу Команди супроводу; - призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР; організація роботи Команди супроводу; - залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого- педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП; - контроль за виконанням учасниками Команди супроводу своїх функцій; - залучення батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР |
Вихователь-методист |
- контроль за виконанням висновку ІРЦ; - розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з ООП; - оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР; моніторинг виконання ІПР. |
Практичний психолог |
- вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП; - психологічний супровід дитини з ООП; - надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР; - надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП; - консультативна робота з батьками дитини з ООП; - просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі; - соціалізація дитини з ООП, адаптація її у новому колективі; - інформування дитини з ООП та її батьків про мережу закладів позашкільної освіти, залучення дитини до участі в гуртках, секціях з урахуванням її можливостей; - надання рекомендацій учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі, подолання особистісних, міжособистісних конфліктів; - захист прав дитини з ООП, за відповідним дорученням представлення її інтересів у відповідних органах та службах. |
Вихователь |
- забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР; - підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби, результати виконання дитиною освітнього плану; - участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП; розробка індивідуального освітнього плану в закладі дошкільної освіти; - визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР; - створення належного мікроклімату в колективі; - надання інформації батькам про стан засвоєння освітнього плану дитиною з ООП. |
Батьки дитини з ООП |
- доведення інформації про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань); - прийняття участі у роботі Команди супроводу, в тому числі залучення до складання ІПР; - створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини. |
- інформування учасників Команди супроводу про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості; - за необхідністю, здійснює збір додаткової інформації від батьків, закладу охорони здоров’я щодо стану здоров’я дитини. |