Смолінський заклад дошкільної освіти №3 "Ромашка"
Кіровоградська область, Новоукраїнський район

Інклюзивне навчання

 Психологічна допомога дітям з ООП в екстремальних ситуаціях https://www.youtube.com/watch?v=RT9XoFyoMKc&t=45s&ab_channel=%D0%86%D0%A2%D0%A2%D0%95%D0%9A 

 Ресурсна кімната в закладі обладнана згідно вимог.

  Команда психолого-педагогічного супроводу  ЗДО №3 на 2022/2023 н.р.

Шевченко О. А. голова, директор ЗДО №3;

Павленко К. І.., секретар, вихователь-методист;

Король О. А., практичний психолог

Булах Т. І., сестра медична старша;

Вихователі групи

Асистент вихователя

Батьки дитини з ООП

 Залучені фахівці  ІРЦ

Перелік документів для організації роботи  інклюзивної   групи:

Заява батьків;

Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини 

Наказ директора ЗДО Про створення інклюзивної групи

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)

Журнал спостереження асистента  вихователя;

 Порт  фоліо дитини.

Протоколи засідання команди супроводу

 

       Графік планових засідань команди психолого-педагогічного супроводу  в ЗДО №3 на 2023/2024 н.р.

Засідання

Зміст роботи

Дата проведення

Примітка

І засідання

  1. Опрацювання нормативно-законодавчих актів, щодо функціонування інклюзивної групи.
  2. Підготовка необхідної документації, складання ІПР на 2023-2024 н. р.  та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини, складання плану консультацій для батьків.

3 Розробка Плану роботи команди супроводу.

Вересень 2023р

І тиждень

 

ІІ засідання

  1. Затвердження  індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами та узгодження із батьками, спеціалістами.
  2. Затвердження плану засідань команди супроводу.

 

Вересень 2023р

ІІІ тиждень

 

ІІІ

засідання

  1.  Перегляд   ІПР. Надання рекомендацій.

1. Перегляд   ІПР. Надання рекомендацій.

Грудень І тиждень

Березень І тиждень

 

ІV

засідання

  1. Підбиття підсумків.

Травень І тиждень

 

 

Основні функції учасників Команди супроводу

Учасник  Команди супроводу

Основні функції

Директор

-     формування складу Команди супроводу;

-     призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР; організація роботи Команди супроводу;

-     залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого- педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;

-     контроль за виконанням учасниками Команди супроводу своїх функцій;

-     залучення батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР

Вихователь-методист

-    контроль за виконанням висновку ІРЦ;

-    розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з ООП;

-    оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР; моніторинг виконання ІПР.

Практичний психолог

-  вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;

-  психологічний супровід дитини з ООП;

-  надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР;

-  надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП;

-  консультативна робота з батьками дитини з ООП;

-  просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі;

-  соціалізація дитини з ООП, адаптація її у новому колективі;

-  інформування дитини з ООП та її батьків про мережу закладів позашкільної освіти, залучення дитини до участі в гуртках, секціях з урахуванням її можливостей;

-  надання рекомендацій учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі, подолання особистісних, міжособистісних конфліктів;

-  захист прав дитини з ООП, за відповідним дорученням представлення її інтересів у відповідних органах та службах.

Вихователь

-  забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;

-  підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби, результати виконання дитиною освітнього плану;

-  участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП; розробка індивідуального освітнього плану в закладі дошкільної освіти;

-  визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

-  створення належного мікроклімату в колективі;

-  надання інформації батькам про стан засвоєння освітнього плану дитиною з ООП.

Батьки дитини з ООП

-   доведення інформації про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань);

-   прийняття участі у роботі Команди супроводу, в тому числі залучення до складання ІПР;

-   створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини.

 Сестра старша медична

-   інформування учасників Команди супроводу про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості;

-   за необхідністю, здійснює збір додаткової інформації від батьків, закладу охорони здоров’я щодо стану здоров’я дитини.

 

 

 

Логін: *

Пароль: *