Смолінський заклад дошкільної освіти №3 "Ромашка"
Кіровоградська область, Новоукраїнський район

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти

Положеня про внутрішню систему забезпечення якості освіти http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/9a45af2abea4dac6d61edb4e97c417dd.docx

 

ЗВІТ про результатами вивчення досягнень дітей дошкільного віку за освітніми напрямками БКДО України 2023-2024 н. р. Дата проведення: вересень 2023р

МЕТА ОЦІНЮВАННЯ ДОСЯГНЕНЬ ДИТИНИ – визначити, чи є поступальні зміни в розвитку дитини впродовж року. За результатами моніторингу якості дошкільної освіти у Смолінському  ЗДО №3 «Ромашка» спостерігається відповідальне ставлення вихователів до виконання своїх професійних обов'язків, організації та проведення освітньої діяльності з вихованцями груп у період період воєнного стану в Україні.

 Обстежено  95 дітей, що становить 65% дітей від кількості дітей дошкільних груп. Обстеження дітей грури раннього віку №3 та Група раннього віку №3 – обстеження не проводилось.

Рівень  засвоєння дітьми дошкільного віку програмових вимог та набуття необхідних компетентностей:Молодшого дошкільного віку №14 – обстеження не проводилось. Молодший  дошкільний вік група №13- 37,5% початковий рівеньСередній  дошкільний вік група №7 - 60% середній рівень Середній  дошкільний вік група №9 - 52,5% середній рівеньСередній  дошкільний вік група №11 – 55% середній рівень Старший  дошкільний вік група №10 – 60% середній рівень Старший  дошкільний вік група №12 – 65% середній рівень. По закладу рівень  засвоєння дітьми дошкільного віку програмових вимог та набуття необхідних компетентностей: середній рівень 2,2 бали, що становить -55% 

Висновки:

  1. Результати  рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнені, зроблені відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.
  2. За результатами вивчення рівнів досягнень дітей складена зведена таблиця. Результати  досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.
  3. Негативним є те, що під час проведення моніторингу знань та вмінь дітей у вересні 2023 року  обстежено  57,5% дітей від загальної кількості.
  4. В зв’язку з частими тривогами організовані форми роботи з дітьми вимушено переривались, дошкільники тривалий час перебували в укритті.
  5. Позитивним є те, що в укритті діти забезпечені іграшками, обладнанням для самостійної художньої діяльності. Освітня діяльність проводилась в ігровій формі.
  6. З дошкільниками, які в зв’язку з воєнним станом в країні тимчасово не відвідують заклад, підтримувати зв’язок онлайн, надавати батькам вихованців індивідуальні консультації. Вихователі. Постійно.
  7. Продуктивно використовувати час перебування дітей в укритті. Вихователі. Постійно.
  8. 3.Значну  увага приділяти плануванню і проведенню освітньої роботи з безпеки життєдіяльності дітей з різних напрямів. Вихователі.

 

 Результати засвоєння вимог освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», БКДО

 

І півріччя 2023-2024 н. р. Молодший  дошкільний вік

 

№ групи,

% Засвоєння вимог освітньої програми

Кількість дітей

Освітні напрями за Базовим компонентом дошкільної освіти.           Рівні засвоєння.

ПІБ вихователів групи

 

Особис

тість

дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в природному довкіллі

Дитина в

світі мистецтва

Гра дитини

Сенсорно-пізнавальний

Мовлення дитини

 

Списко

вий склад

Обсте

жених

 

13

1,5балів-37,5%

21

 

12

57,1%

1,9балів – 47,5%

Початковий рівень

1,6балів- 40%

Початковий рівень

1,4бали- 35%

Початковий рівень

1,5балів- 37,5%

Початковий рівень

1,5балів- 37,5%

Початковий рівень

1,3бали- 32,5%

Початковий рівень

1,4бали-35%

Початковий рівень

Яременко Г. В.

Шевченко Н. А.

 

14 обстеження не проводилось 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

Соломаха З. М.

Бажак О. Б.

 

 

І півріччя 2023-2024 н. р. Середній дошкільний вік

№ групи

% Засвоєння вимог освітньої програми

Кількість дітей

Освітні напрями за Базовим компонентом дошкільної освіти.  Рівні засвоєння.

ПІБ вихователів групи

 

Особис

тість

дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в природному довкіллі

Дитина в

світі мистецтва

Гра дитини

Сенсорно-пізнавальний

Мовлення дитини

 

Спис

ковий склад

Обсте

жених

 

7

2,4бали-60%

20

13

65 %

2,2бали-55%

Середній рівень

2,7бали -67,5%

Середній рівень

2,2бали -55%

Середній рівень

2,0бали – 50%

Середній рівень

2,9бали-72,5%

Середній рівень

2,9бали-72,5%

Середній рівень

2,3бали-57,5%

Середній рівень

Непоможець Л. Л

Сухецька А. С

 

9

2,1бал-52,5%

19

15

79 %

2.1-бал- 52,5%

Середній рівень

 

1,8балів 45%

Початковий рівень

2,2бали-55%

Середній рівень

2,0бали – 50%

Середній рівень

2,4бали-60%

Середній рівень

2.2бали -55%

Середній рівень

 

1,9балів – 47,5%

Початковий рівень

Чижевська Н. В.

 Котова І. С.

 

11

2,2бали-55%

 

20

15

75 %

2,2бали-55%

Середній рівень

2,0бали – 50%

Середній рівень

2.1-бал- 52,5%

Середній рівень

 

2,2бали-55%

Середній рівень

2,4бали-60%

Середній рівень

2,3бали – 57,5%

Середній рівень

2,0бали – 50%

Середній рівень

Миргородська О. І. Мостовщик В. П.

 

 

І півріччя 2023-2024 н. р. Старший дошкільний вік

 

№ групи

% Засвоєння вимог освітньої програми

Кількість дітей

Освітні напрями за Базовим компонентом дошкільної освіти.   Рівні засвоєння.

ПІБ вихователів групи

 

Особистість дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в природному довкіллі

Дитина в

світі мистецтва

Гра дитини

Сенсорно-пізнавальний

Мовлення дитини

 

Списко

вий склад

Обсте

жених

 

10

2,4али-60%

27

23

85 %

2,4бали–60%

Середній рівень

2,4бали–60%

Середній рівень

2,3бали – 57,5%

Середній рівень

2,5балів – 62,5%

Середній рівень

2,7балів -67,5%

Середній рівень

2,2 бали - 55%

Середній рівень

2,3бали –57,5%

Середній рівень

Лазуткіна Н. В. Платонова А. А.

 

12

2,6бали-65%

25

17

68 %

2,6балів – 65%

Середній рівень

2,5балів-62,5%

Середній рівень

 2,7балів -67,5%

Середній рівень

2,6балів – 65%

Середній рівень

2,8балів – 70%

Середній рівень

 

2,8балів – 70%

Середній рівень

 

2,6балів – 65%

Середній рівень

Микитюк Т. О. Кучеренко Т. М.

 

             

 Підготовка ігрового  та навчально-дидактичного обладнання

до 2023-2024 навчального року

№ групи

Дата проведення

Вихователі групи

Рівень підготовки

Примітка

Ранній вік №3

28.08.2023

Подкопаєва В. Ф.

Вдовиченко І. Б.

95%

Достатній

 

Молодша

№13

28.08.2023

Яременко Г. В., Шевченко Н. А.;

Достатній

94%

 

Молодша

№14

28.08.2023

Соломаха З. М., Бажак О. Б.

Достатній

94%

 

Середня №7

30.08.2023

Непоможець Л. Л.

Сухецька А. С.

Високий

84%

 

Середня №9

30.08.2023

Котова І. С.

Чижевська Н. В.

94%

Високий

 

Середня

№11

05.09.2023

Мостовщик В. П., Миргородська О. І

Достатній

 

Старша №10

05.09.2023

Платонова А. А.

Лазуткіна Н. В.

87%

Достатній

 

Старша

№12

05.09.2023

Микитюк Т. О.

Кучеренко Т. М.

98%

Достатній

 

 

Висновок: Рівень підготовки обладнання груп до нового навчального року достатній. Для покращення потрібно:

  1. Укомплектувати кімнатні рослини згідно вимог. Група №3 до 01.11.2023р
  2. Виготовити дидактичні ігри для ознайомлення дітей з видами спорту, Олімпійськими іграми. Групи №10,12 до 01.12.2023р.
  3. Забезпечити театральну кімнату необхідним обладнанням. Вихователь-методист до 01.10.2023р.

Підготувала: Павленко К.І., вихователь-методист.

 

ЗВІТ про результатами вивчення досягнень дітей дошкільного віку

за освітніми напрямками БКДО України 2022-2023 н. р. Дата проведення: травень 2023р

МЕТА ОЦІНЮВАННЯ ДОСЯГНЕНЬ ДИТИНИ – визначити, чи є поступальні зміни в розвитку дитини впродовж року.

За результатами моніторингу якості дошкільної освіти у Смолінському  ЗДО №3 «Ромашка» спостерігається відповідальне ставлення вихователів до виконання своїх професійних обов'язків, організації та проведення освітньої діяльності з вихованцями груп у період вимушеного карантину та у період воєнного стану в Україні.

 Обстежено  57,8% дітей від загальної кількості.

Рівень  засвоєння дітьми дошкільного віку програмових вимог та набуття необхідних компетенцій _ середній рівень(2,6 )
Висновки:

  1. Результати  рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнені, зроблені відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.
  2. За результатами вивчення рівнів досягнень дітей складена зведена таблиця. Результати  досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.
  3. Негативним є те, що під час проведення моніторингу знань та вмінь дітей у квітні-травні 2023 року  обстежено 57,8% дітей від загальної кількості.
  4. В зв’язку з частими тривогами організовані форми роботи з дітьми вимушено переривались, дошкільники тривалий час перебували в укритті.
  5. Позитивним є те, що в укритті діти забезпечені іграшками, обладнанням для самостійної художньої діяльності. Освітня діяльність проводилась в ігровій формі.
  6.  
  1. З дошкільниками, які в зв’язку з воєнним станом в країні тимчасово не відвідують заклад, підтримувати зв’язок онлайн, надавати батькам вихованців індивідуальні консультації. Вихователі. Постійно.
  2. Протягом літнього періоду спрямувати роботу з дошкільниками всіх вікових груп  на закріплення, використання дітьми набутих знань, умінь і навичок у практичній діяльності, проводити індивідуальні та групові заняття. Максимально використовувати прийоми візуалізації для кращого засвоєння знань дітей. Вихователі. Постійно.
  3. Продуктивно використовувати час перебування дітей в укритті. Вихователі. Постійно.

4.Значну  увага приділяти плануванню і проведенню освітньої роботи з безпеки життєдіяльності дітей з різних напрямів. Вихователі

Зведена таблиця

визначення рівня досягнень за освітніми напрямками БКДО України за 2022-2023 н. р.

 

Вікова група

Кількість дітей

Освітні напрями за Базовим компонентом дошкільної освіти

Підсумок

 

ПІБ вихователів групи

 

Особистість

дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в природному довкіллі

Дитина в

світі мистецтва

Гра дитини

Сенсорно-пізнавальний

Мовлення дитини

 

Списковий склад

Обстежених

 

№3

Ранній вік

17

16

94%

1,95

Початковий рівень

2,4

Середній рівень

2,6

Середній рівень

2,5

Середній рівень

2,6

Середній рівень

2,4

Середній рівень

 

2,2

Середній рівень

2,4

Середній рівень

Подкопаєва В. Ф

 

№4

Молодша

18

9

50%

2,6

Середній рівень

2,8

Середній рівень

2,7

Середній рівень

2,4

Середній рівень

2,8

Середній рівень

2,2

Середній рівень

2,7

Середній рівень

2,2

Середній рівень

Литвиненко Л. О.

Мигденако Ю. М

 

№7

Молодша

19

9

47,3%

3,0

Достатній  рівень

2,9

Середній рівень

2,6

Середній рівень

2,6

Середній рівень

2,6

Середній рівень

3,0

Достатній  рівень

2,7

Середній рівень

2,3

Середній рівень

Непоможець Л. Л

Сухецька А. С.

 

№9

Молодша

19

11

57,8

2,7

Середній рівень

3,0

Достатній

 рівень

2,7

Середній рівень

 2,8

Середній рівень

2,7

Середній рівень

2,7

Середній рівень

2,8

Середній рівень

2,4

Середній рівень

Чижевська Н. В.

 Котова І. С.

 

№10

Середня

21

15

71,4%

3,2

Достатній

 рівень

2,8

Середній рівень

3,0

Достатній

 рівень

2,7

Середній рівень

2,8

Середній рівень

2,9

Середній рівень

2,6

Середній рівень

2,5

Середній рівень

Лазуткіна Н. В. Платонова А. А.

 

№12

Середня

21

8

38%

3,4

Достатній

 рівень

3,4

Достатній  рівень

3,4

Достатній  рівень

2,8

Середній рівень

3,2

Достатній  рівень

 2,8

Середній рівень

 

3,2

Достатній  рівень

2,7

Середній рівень

Микитюк Т. О. Кучеренко Т. М.

 

№11

Старша

20

8

40%

2,8

Середній рівень

3,2

Достатній  рівень

2,6

Середній рівень

2,7

Середній рівень

2,9

Середній рівень

 2,9

Середній рівень

2,9

Середній рівень

3

Достатній  рівень

Миргородська О. І. Мостовщик В. П.

 

№13

Старша

22

15

68,1%

 3,0

Достатній  рівень

2,9

Середній рівень

2,8

Середній рівень

2,8

Середній рівень

3,1

Достатній  рівень

2,8

Середній рівень

 

2,9

Середній рівень

2,9

Середній рівень

Яременко Г. В.

Шевченко Н. А.

 

№14

Старша

21

12

57,1%

3,5

Достатній

 рівень

3,5

Достатній

 рівень

3,3

Достатній

 рівень

3,4

Достатній

 рівень

3,6

Достатній

 рівень

3,5

Достатній

 рівень

3,5

Достатній

 рівень

3,4

Достатній  рівень

Соломаха З. М.

Бажак О. Б.

 

Підсумок

178

57,8%

 

 

 

 

 

 

 

2,6

Середній рівень

 

 

ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ ПРОВОДИЛАСЬ ЗА РІВНЯМИ:

  1. В - високий – показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні вміння;
  2. Д - достатній - показник проявляється частково й ситуативно, дитина має достатні, але не глибокі знання, чекає підтримки від дорослого;
  3. С- середній - показник проявляється вкрай рідко, знання та практичні вміння дуже обмежені та безсистемні;
  4. Н- низький - повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.

ЗВІТ за результатами вивчення досягнень дітей дошкільного віку за освітніми напрямками БКДО України 2022-2023 н. р. Дата проведення: вереснь 2022р

МЕТА ОЦІНЮВАННЯ ДОСЯГНЕНЬ ДИТИНИ – визначити, чи є поступальні зміни в розвитку дитини впродовж року. За результатами моніторингу якості дошкільної освіти у СмолінськомуЗДО №3 «Ромашка» спостерігається відповідальне ставлення вихователів до виконання своїх професійних обов'язків, організації та проведення освітньої діяльності з вихованцями груп у період вимушеного карантину та у період воєнного стану в Україні. Рівень  засвоєння дітьми дошкільного віку програмових вимог та набуття необхідних компетенцій _ середній
Висновки:

  1. Результати  рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнені, зроблені відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.
  2. За результатами вивчення рівнів досягнень дітей складена зведена таблиця. Результати  досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.
  3. Негативним є те, що у вересні 2022року заклад відвідувало  50,8% дітей від загальної кількості  в зв’язку з воєнним станом в країні.
  4. В зв’язку з частими тривогами організовані форми роботи з дітьми або не проводились, або вимушено переривались, дошкільники тривалий час перебували в укритті.
  5. Позитивним є те, що в укритті діти забезпечені іграшками, обладнанням для самостійної художньої діяльності.

Пропозиції:

  1. З дошкільниками, які в зв’язку з воєнним станом в країні тимчасово не відвідують заклад, підтримувати зв’язок онлайн, надавати батькам вихованців індивідуальні консультації. Вихователі. Постійно.
  2. За потреби та відповідно до ситуації проводити індивідуальні та під групові заняття з дошкільниками. Максимально використовувати прийоми візуалізації для кращого засвоєння знань дітей, а саме технологію «стіна , яка говорить», коректурні таблиці, мнемотехнічні прийоми, леп бук, скрайбінг. Вихователі. Постійно.
  3. Продуктивно використовувати час перебування дітей в укритті. Вихователі. Постійно.
  4. Ігровий матеріал постійно оновлювати. Вихователі. Постійно.

Зведена таблиця визначення рівня досягнень за освітніми напрямками БКДО України 2022-2023 н. р.Дата проведення: вересень 2022р.

Вікова група №

Кількість дітей в групі

Кількість обстежених дітей

Освітні лінії за Базовим компонентом

Обстеження провели вихователі групи

Особистість

дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в природному довкіллі

Дитина в

світі мистецтва

Гра дитини

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

Ранній вік

 № 3

20

Не обстеж

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С-

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Подкопаєва В. Ф.

Прокопенко Л. А.

Молодший дошкільний вік, № 4

21

12

П -

С12

Д -

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П-

С12

Д-

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П6

С 6

Д -

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П4

С 8

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 3

С 7

Д 2

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П12 

С -

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П3

С 7

Д 2

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Литвиненко Л. О.

Мигденко Ю. М.

Молодший дошкільний вік, №7

19

10

П 3

С11

Д

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С12

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С12

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С12

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С11

Д 1

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 3

С10

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С11

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Непоможець Л. Л.

Сухецька А. С.

Молодший дошкільний вік, №9

19

15

П 3

С8

Д4

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 8

Д 3

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 10

Д 1

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 5

С10

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 7

Д 4

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 5

С10

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П13

С 2

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Котова І. С.

Чижевська Н. В.

Середній дошкільний вік, №10

26

9

П 1

С 9

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 9

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С9

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 9

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 9

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 7

Д 2

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 9

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Лазуткіна Н. В.

Платонова А. А.

Середній дошкільний вік, №12

24

10

П4

С6

Д-

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 3

С 6

Д1

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 4

Д2

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 5

С 5

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С5

Д 1

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 3

Д 3

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 6

Д-

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Микитюк Т. О.

Кучеренко Т. М.

Старший дошкільний вік, група №11

20

8

П-1

С-

Д5

В 3

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С 5

Д 2

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 7

Д1

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -1

С 4

Д 3

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 5

Д 3

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 3

Д 3

В 2

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 5

Д 1

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Мостовщик В. П.

Миргородська О. І.

Старший дошкільний вік, група №13

22

14

П -

С 7

Д 6

В 1

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 5

Д 9

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 6

Д 8

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 6

Д8

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 7

Д3

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 7

Д 7

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С7

Д 7

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Шевченко Н. А.

Яременко Г. В.

Старший дошкільний вік, група №14

22

10

П -

С 4

Д 6

В

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 6

Д 4

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 6

Д 4

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 7

Д 3

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 4

Д 6

В-

П

С

Д

В

П -

С 8

Д 2

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 6

Д 4

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Соломаха З. М.

Бажак О. Б.

Підсумок:

173

100%

88

50,8%

Рівень  обстежених дітей щодо засвоєння ними програмових вимог та набуття необхідних компетенцій _ середній

Директор _______________ Олена ШЕВЧЕНКО

Вихователь- методист _________ Катерина ПАВЛЕНКО

СКОРОЧЕННЯ В ТАБЛИЦІ: 

ДАТА ВИВЧЕННЯ ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ ПРОВОДИЛАСЬ:

  • (Вересень) Початковий
  • (Грудень) Проміжний, проводиться за потреби,
  • (Травень) –Підсумковий

РІВНІ: В - високий – показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні вміння; Д - достатній - показник проявляється частково й ситуативно, дитина має достатні, але не глибокі знання, чекає підтримки від дорослого; С- середній - показник проявляється вкрай рідко, знання та практичні вміння дуже обмежені та безсистемні; Н- низький - повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.

Зведена таблиця визначення рівня досягнень дітей дошкільного віку згідно з  БКДО України 2021-2022 н. рДата проведення: СІЧЕНЬ  2022р.

Вікова група №

Кількість дітей в групі

Кількість обстежених дітей

Освітні лінії за Базовим компонентом

Обстеження провели вихователі групи

Особистість

дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в природному довкіллі

Дитина в

світі культури

Гра дитини

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

В

Г

Т

Ранній вік

 № 3

14

13

П12

С 1

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 8

С 5

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 11

С 2

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П12

С-1

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 8

С 5

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П11

С 2

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П10

С 3

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Подкопаєва В. Ф.

Ляшенко М. В.

Ранній вік

 № 4

14

12

П 3

С 7

Д 2

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П10

С 2

Д-

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П11

С 1

Д -

В-

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П12

С -

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 8

С 4

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П12

С -

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П12

С -

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Котова І. С.

Непоможець Л. Л.

Молодший дошкільний вік, група №10

18

13

П -

С 6

Д 7

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С 9

Д 3

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 3

С 5

Д 5

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 3

С 6

Д 3

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 8

Д 5

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С 7

Д 4

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 6

Д 4

В 1

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Лазуткіна Н. В.

Платонова А. А.

Молодший дошкільний вік, група №12

18

14

П 2

С11

Д1

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 7

С 7

Д -

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 8

Д 4

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 6

Д 4

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 6

Д 4

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 4

С 6

Д 4

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 5

С 8

Д 2

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Микитюк Т. О.

Кучеренко Т. М.

Середній дошкільний вік, група №13

17

14

П 1

С 7

Д 6

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 8

Д 4

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С 6

Д 7

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 5

С 5

Д 4

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 6

Д 6

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 5

Д 7

В 2

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 6

Д 6

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Шевченко Н. А.

Яременко Г. В.

Середній дошкільний вік, група №14

22

18

П2

С13

Д3

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 6

Д10

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 6

Д10

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 7

Д 9

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С11

Д 7

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 8

Д10

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С 5

Д11

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Соломаха З. М.

Бажак О. Б.

Старший дошкільний вік, група №7

24

21

П 1

С10

Д10

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 3

С11

Д 7

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 9

Д12

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С10

Д11

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 2

Д19

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П -

С 9

Д10

В 2

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С 9

Д11

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Коваленко А. М.

Непоможець Л. Л.

Старший дошкільний вік, група №11

25

19

П 2

С 9

Д 6

В 2

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С10

Д 8

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С12

Д 6

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С 8

Д10

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 1

С 6

Д12

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 3

С 9

Д 6

В 4

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П 2

С11

Д 6

В -

П

С

Д

В

П

С

Д

В

Мостовщик В. П.

Миргородська О. І.

Підсумок: Кількість обстежених дітей:111. Рівень  засвоєння дітьми програмових вимог та набуття необхідних компетенцій _ середній

Директор _______________ Олена ШЕВЧЕНКО

Вихователь- методист _________ Катерина ПАВЛЕНКО

Результати   засвоєння вимог освітньої програми для дітей від 2 до7 років «Дитина» за освітніми лініями за 2020-2021навчальний рік

 

№п/п

Вікова група

Вихователі

Кількість дітей в групі на кінець року

Кількість обстежених дітей протягом

н. р.

І

півріччя

ІІ півріччя

 

Динаміка

1.

Ранній вік: група №3

Подкопаєва В. Ф.

Ляшенко М. В.

17

 

12

 

52,8

64,3%,

11,4%;

2.

Ранній вік  група №4

Житник Л. Л.

Білоусова Г. П.

17

 

11

52,8

62,8%

10,0%

3.

Молодша  група №13

Яременко Г. В.

Шевченко Н. А.

19

15

66,4%

80,7%

15,7%

4.

Молодша  група №14

Бажак О. Б.

Соломаха З. М.

22

18

62,8%

75,0%

12,1%

5.

Середня  група №7

Коваленко А. М.

Непоможець Л. Л.

24

21

73,5%

84,2%

10,7%

6.

Середня  група №11

Мостовщик В. П.

Миргородська О. І.

23

18

75,7%

84,0%

8,2%

7.

Старша  група №9

Котова І. С.

Чижевська Н. В.

23

20

72,8%

81,4%

8,5%

8.

Старша  група №10

Платонова А. А.

Лазуткіна Н. В.

23

20

69,2%

80,7%

11,4%

9.

Старша  група №12

Микитюк Т. О.

Кучеренко Т. М.

22

21

76,7%

87,8%

12,1%

 

Логін: *

Пароль: *